התשובות :
|
|
|
איך עוברים בין המחלקות השונות בחנות? |
|
בכל דף, בצד ימין של המסך, נמצא תפריט אנכי עם שמות המחלקות השונות. לחצו על שם המחלקה על מנת להכנס אליה.
|
|
|
כיצד רוכשים מוצר? |
|
בתוך כל מחלקה תראו את תמונותיהם של המוצרים. לחצו על תמונת המוצר בו אתם מעוניינים. תגיעו לדף המפרט את תכונות המוצר ומציג תמונה מוגדלת שלו. לחצו על "הוסף לסל" לרכישה.
|
|
|
איך אוכל לראות שני מוצרים, או יותר, בו זמנית לצורך השוואה? |
|
הכנסו למחלקה הרצויה. עמדו עם הסמן על תמונת המוצר בו אתם מעוניינים, לחצו פעם אחת על הלחצן הימני בעכבר, העבירו את הסמן לתפריט שנפתח, עמדו על השורה האומרת "פתח בחלון חדש" - Open in a new window ולחצו עליה פעם אחת. יפתח חלון חדש ובו המוצר שבחרתם. תוכלו לחזור על הפעולה עבור כל מוצר בחנות.
|
|
|
איך אוכל לראות את המוצרים שהוספתי לסל הקניות שלי עד כה? |
|
לחצו על תמונת סל הקניות שלכם. התמונה נמצאת בכל דף בחנות, למעלה, בסרגל הכלים האפור.
|
|
|
הוספתי מוצר לסל הקניות שלי והגעתי לטופס מילוי פרטים. האם חייבים למלא אותו מיד? איך מדלגים עליו וממשיכים את הקניה בחנות? |
|
לחצו על הכפתור להמשך הקניה בחנות. ברגע שתרצו לסיים את הקניה לחצו על תמונת סל הקניות שנמצאת בסרגל הכלים האפור בראש הדף בו אתם נמצאים. אז תוכלו לסיים את מילוי הפרטים ולשלוח את ההזמנה.
|
|
|
איך רוכשים יותר מיחידה אחת ממוצר מסוים? |
|
חוזרים לדף המוצר ומוסיפים אותו שוב לסל הקניות שלכם. או שנו את הכמות המצויינת ליד המוצר בסל הקניות שלכם. |
|
|
איך מסירים מוצר מסל הקניות? |
|
לוחצים על כפתור "הסר" שנמצא משמאל לשם המוצר בסל הקניות.
|
|
|
האם יש אחריות מלאה על המוצרים? |
|
כן. "איי-פוסטרס" מספקת אחריות מלאה על תקינות ושלמות המוצרים.
|
|
|
למי עלי לפנות בשאלות לגבי מוצרים? |
|
אנו מספקים מידע ויעוץ, לפני וגם אחרי הקניה. תוכלו לפנות אלינו בכל נושא.
|
|
|
מהי מדיניות ההחזרה של החנות? |
|
תוך 14 יום ניתן להחזיר את המוצר באריזתו המקורית. לא יתקבלו חזרה פוסטרים מקומטים, קרועים או מקופלים! |
|
|
מהי עלות המשלוח? |
|
מחירי המשלוח נעים בין 8 ש"ח ל-19 ש"ח בהתאם למשקל וגודל המוצר.
|
|
|
קניתי כמה מוצרים, האם אשלם משלוח על כל אחד בנפרד? |
|
לא. התשלום עבור המשלוח יהיה כמחיר המשלוח הגבוה מבין מחירי המשלוח של המוצרים שקניתם.
|
|
|
תוך כמה זמן יגיע אלי המוצר? |
|
מכיוון שמשך ההובלה תלוי בגורמים אחרים מלבדינו, אנו מתחייבים שתוך 14 ימי עסקים המוצר יגיע אליכם. כנוהל שגרתי אנו שולחים את המוצר כבר למחרת ההזמנה. כך שמשלוח ממוצע מגיע ליעדו תוך 2-3 ימים.
|
|
|
האם ניתן לקבל את המוצר על ידי שליח? |
|
כן. יש להזמין את המשלוח באמצעות שליח בטלפון 8651083-09
|
|
|
איך ניתן לשלוח מוצר לכתובת אחרת שלא קשורה אלי? |
|
בעת מילוי טופס הקניה יש לסמן "כתובת אחרת למשלוח". המוצר ישלח לכתובת זו.
|
|
|
האם יש אחריות במידה ומוצר נפגם במהלך המשלוח? |
|
כן. "איי-פוסטרס" תחליף כל מוצר שהגיע ליעדו פגום.
|
|
|
איזו חברה מספקת את מערכות האבטחה לחנות? |
|
חברות אינטרספייס בע"מ וניו-ליין בע"מ
|
|
|
מהי רמת האבטחה בחנות ביחס לבתי קזינו ולבנקים? |
|
רמת האבטחה זהה, אם לא גבוהה יותר. טכנולוגיית SSL מצפינה את הפרטים הנמסרים באופן בלתי ניתן לפיצוח.
|
|
|
האם החיוב מתבצע אוטומטית לאחר שליחת הפרטים? |
|
לא. מערכות "איי-פוסטרס" לא מבצעות חיוב אוטומטי, אלא רק מודיעות לנו על הזמנתכם.
|
|
|
האם לפני החיוב מתבצע אימות פרטים אנושי מול חברות האשראי? |
| כן. לאחר שקיבלנו את הזמנתכם, אנו פונים לחברות האשראי לאימות הנתונים. רק לאחר שקיבלנו אישור אנו מבצעים את החיוב.
|
|
|
איך ניתן לשלוח מוצר לכתובת אחרת שלא קשורה אלי? |
|
בעת מילוי טופס הקניה יש לסמן "כתובת אחרת למשלוח". המוצר ישלח לכתובת זו.
|
|
|
מי יודע שקניתי מוצר בחנות? |
|
מלבד חברת האשראי, הגורם היחידי שיודע על קנייתכם הוא "איי-פוסטרס". הפרטיות והפרטיות של לקוחותנו הם מעל הכל עבורנו ואנו מחוייבים להגנה עליהם.
|
|
|
מה עם הפרטים שמסרתי לצורך הקניה? |
|
הם שימשו לצורך הקניה הנוכחית בלבד.
|
|
|
מה יופיע בחיוב האשראי שלי? |
|
"אדל - פוסטרים באינטרנט"
|
|
|
איך נראית האריזה בה נשלח המוצר? |
|
הפוסטרים נשלחים מגולגלים וארוזים בגליל קרטון קשיח.
|
"איי-פוסטרס" - ההנהלה |
למעלה |
|
|
איך אוכל ליצור קשר עם הנהלת החנות? |
|
לחצו כאן ליצירת קשר עם הנהלת החנות
|
|